Knallen op en naast het werk: het leukste bedrijfsfeest boek je bij ons!

Elke werknemer zal het bevestigen: een goede werksfeer is ontzettend belangrijk. Het zorgt ervoor dat mensen zich gelukkiger voelen op het werk en dat ze beter presteren. Als werkgever is het dan ook jouw taak om voor een goede sfeer op de werkvloer te zorgen. Een van de dingen die daar zeker tot kunnen bijdragen, is een bedrijfsfeest of personeelsfeest. Zo’n feest zorgt ervoor dat alle collega’s elkaar op een andere manier kunnen leren kennen. Dat geeft een persoonlijke band, een persoonlijke band wekt vertrouwen en met vertrouwen kunnen jullie als bedrijf de hele wereld aan!  

Organisatie

Geïnteresseerd in het organiseren van een bedrijfsfeest, maar weet je niet zo goed waar je precies moet beginnen? Of heb je gewoonweg geen tijd om dit alles in goede banen te leiden?
Geen paniek, wij kunnen je helpen!
Pop-Up Uitjes zet haar jarenlang ervaring met het organiseren van de mooiste bedrijfsfeesten graag ook voor jullie in!

Eindeloos

De mogelijkheden van jullie bedrijfsfeest zijn eindeloos! Van klein en intiem, tot groot en groots, van een feestavond tot een compleet feestweekend en voor een klein en groot budget.
Met ons grote netwerk van entertainers, cateraars, food trucks en party supplies en onze eindeloze ideeën maken we er ook van jullie bedrijfsfeest een top feest!

Bedrijfsfeest op elke locatie

Geen plek is ons te gek. Jullie bedrijfshal omtoveren tot een unieke feestlocatie? Geen probleem. Een bedrijfsfeest in en rond een tent op jullie parkeerplaats? Ook geen probleem. Liever gebruik maken van ons uitgebreide netwerk van horeca- of evenementenlocaties door heel Nederland? Regelen we voor jullie. Maar ook van een feestje op de Malediven of Ibiza zijn wij natuurlijk niet vies!

Bedrijfsfeest Locatie Pop-Up Uitjes

Locatie

Het eerste waar je rekening mee moet houden tijdens het organiseren van een personeelsfeest, is de locatie. Er zijn namelijk verschillende mogelijkheden. Zo kan het feest gehouden worden op het bedrijf zelf, maar ook een andere locatie is zeker mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan een partycenter, een hotel, een evenementenhal in de buurt, of zelfs een bos. Bij Pop-Up Uitjes gaan we graag samen voor jullie op zoek naar de beste locatie voor het feest. Op basis van de wensen zoeken we een aantal locaties uit die aan jullie verwachtingen voldoen. We hebben namelijk vele contacten in de event- en horecasector. Vervolgens kan je zelf een definitieve keuze maken qua locatie. Wij regelen de rest: ruim op voorhand leggen we de locatie vast. Alle verdere communicatie met de feestzaal of horecagelegenheid verloopt via ons. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over eventuele problemen! Wil je liever het feest houden op het bedrijf zelf, dan toveren we met plezier het bedrijf tijdelijk om tot een prachtige feestzaal. Onze stylisten en decorateurs doen steeds hun uiterste best om er een pareltje van te maken.

Stijl

Als je echt wil uitpakken, kan je ervoor kiezen om een personeelsfeest in een bepaald thema te organiseren. Leuke thema’s zijn bijvoorbeeld carnaval, de jungle of duurzaamheid. Thema’s als de natuur, après-ski of een festival doen het ook altijd goed. Feesten in een bepaald thema worden namelijk over het algemeen langer onthouden. Het is ook een leuk idee om een bepaalde pijler van je bedrijf te integreren in het feest. Staat jouw bedrijf bijvoorbeeld voor duurzaamheid? Investeer dan in recycleerbare kartonnen bekers voor het personeelsfeest. Bij Pop-Up Uitjes kunnen we je helpen bij het vastleggen van een thema voor jouw feest. We brainstormen samen over mogelijke ideeën, stellen een moodboard op en organiseren van daaruit verder. 

Hoe moeilijk of gek jouw idee misschien ook klinkt: we staan open voor alles, dus bring it on!

Bedrijfsfeest Stijl Pop-Up Uitjes
Bedrijfsfeest catering Pop-Up Uitjes

Catering

Geen feest is compleet zonder een lekker hapje en natuurlijk voldoende drankjes. Het kan soms echter een heel gedoe zijn om een goede cateraar te vinden. Je moet er snel bij zijn, want de meeste cateraars zijn al vroeg volboekt. Pop-Up Uitjes helpt je veel stress te vermijden. We hebben namelijk heel wat contacten met de allerbeste cateraars uit de buurt. Zo is het mogelijk om vrij last-minute nog een cateraar te vinden voor jouw feest, maar liever zorgen we ervoor dat we dit op tijd regelen. Daarnaast zorgen we er ook voor dat de catering wordt aangepast aan de stijl van jullie feest. Of je nu kiest voor een foodtruck, hippe (cocktail)bar of walking dinner: het kan allemaal geregeld worden.

Entertainment

Ook zeer belangrijk op een feest: entertainment. Onder entertainment valt uiteraard de muziek, maar ook het showgehalte en de activiteiten. Voor ons is entertainment vanzelfsprekend: jarenlang hebben we namelijk ervaring met het organiseren van spelshows. Bij deze spelshows moeten de werknemers als team quizvragen oplossen en activiteiten tot een goed einde brengen. Als dat geen entertainment is! Ook ontzorgen we jullie graag met het boeken van een DJ, het inhuren van een band, tafelartiesten, een humoristisch ontvangst of een interactieve workshop. We zorgen ervoor dat je bedrijfsfeestje onvergetelijk wordt!

Bedrijfsfeest entertainment Pop-Up Uitjes
Bedrijfsfeest praktische zaken Pop-Up Uitjes

Praktische zaken​

Uiteraard is een feest organiseren meer dan alleen een locatie, cateraar, entertainment en muziek uitzoeken. Er komen ook heel wat praktische zaken bij kijken. Potentiële buren op de hoogte brengen van het feest bijvoorbeeld, of uitnodigingen maken en versturen. Ook belangrijk: zorgen voor sanitair en een bewaakte garderobe, waar de gasten hun jassen kunnen achterlaten. Daarnaast is het ook verstandig om te denken aan een EHBO-post, want een ongeluk schuilt uiteraard in een klein hoekje. En last but not least: de financiële kant mag ook zeker niet uit het oog verloren worden. Het zijn deze zaken die de organisator vaak slapeloze nachten bezorgen. Geen nood, ook al deze taken kunnen we uit handen nemen! Samen met jullie bekijken we wat het totale budget is en waar we rekening mee moeten houden. Bij alle stappen van het organiseren betrekken we jullie: zo sta je nooit voor onverwachte of onaangename verrassingen!

Pop-Up Event

Kortom: wil je graag een personeelsfeest organiseren om jouw werknemers te bedanken voor hun inzet? Zoek dan niet verder. Pop-Up Uitjes zorgt er met het Pop-Up Event voor dat jouw feest tot in de puntjes verzorgd wordt! Zo kan je zelf zonder stress genieten van een knallend feest. Heb je interesse of heb je nog enkele vragen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.  Met een kopje koffie erbij bespreken we de mogelijkheden en kunnen we al snel een eerste budgetindicatie geven.