Knallen op en naast het werk: het leukste bedrijfsfeest boek je bij ons!

Elke werknemer zal het bevestigen: een goede werksfeer is ontzettend belangrijk. Het zorgt ervoor dat mensen zich gelukkiger voelen op het werk en dat ze beter presteren. Als werkgever is het dan ook jouw taak om voor een goede sfeer op de werkvloer te zorgen. Een van de dingen die daar zeker tot kunnen bijdragen, is een bedrijfsfeest of personeelsfeest. Zo’n feest zorgt ervoor dat alle collega’s elkaar op een andere manier kunnen leren kennen. Het helpt om de band tussen de werknemers te versterken en het verlaagt enigszins de drempel tussen werkgever en werknemer. Bovendien is het ook vaak goede reclame voor het bedrijf. Ben je geïnteresseerd in het organiseren van een bedrijfsfeest, maar weet je niet zo goed waar je precies moet beginnen? Of heb je gewoonweg geen tijd om dit alles in goede banen te leiden? Geen paniek, wij kunnen je helpen. Popup-uitjes heeft al jarenlang ervaring met het organiseren van teambuildings in de vorm van spelshows voor bedrijven. Wij richten ons vooral op bedrijven die tussen de 100 en 1000 werknemers tellen. Daardoor weten wij perfect wat er allemaal bij het organiseren van een bedrijfsfeest van dergelijke grootte komt kijken. We laten je dan ook graag kennis maken met onze mogelijkheden op vlak van het organiseren van jouw bedrijfsfeest.

Locatie

Het eerste waar je rekening mee moet houden tijdens het organiseren van een personeelsfeest, is de locatie. Er zijn namelijk verschillende mogelijkheden. Zo kan het feest gehouden worden op het bedrijf zelf, maar ook een andere locatie is zeker mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan een restaurant, een hotel, een evenementenhal in de buurt, of zelfs een bos. Bij Popup-uitjes gaan we graag samen met jou op zoek naar de beste locatie voor het feest. Op basis van jouw wensen en noden zoeken we een aantal locaties uit die aan jouw verwachtingen voldoen. We hebben namelijk vele contacten in de event- en horecasector. Vervolgens kan je zelf een definitieve keuze maken qua locatie. Wij regelen de rest: ruim op voorhand leggen we de locatie vast. Alle verdere communicatie met de feestzaal of horecagelegenheid verloopt via ons. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over eventuele problemen! Wil je liever het feest houden op het bedrijf zelf, dan toveren we met plezier het bedrijf tijdelijk om tot een prachtige feestzaal. Onze stylisten en decorateurs doen steeds hun uiterste best om er een pareltje van te maken.

Stijl

Als je echt wil uitpakken, kan je ervoor kiezen om een personeelsfeest in een bepaald thema te organiseren. Leuke thema’s zijn bijvoorbeeld carnaval, de jungle of duurzaamheid. Thema’s als de natuur, après-ski of een festival doen het ook altijd goed. Feesten in een bepaald thema worden namelijk over het algemeen langer onthouden. Het is ook een leuk idee om een bepaalde pijler van je bedrijf te integreren in het feest. Staat jouw bedrijf bijvoorbeeld voor duurzaamheid? Investeer dan in recycleerbare kartonnen bekers voor het personeelsfeest. Bij Popup-uitjes kunnen we je helpen bij het vastleggen van een thema voor jouw feest. We brainstormen samen over mogelijke ideeën, stellen een moodboard op en organiseren van daaruit verder. Hoe moeilijk of gek jouw idee misschien ook klinkt: we staan open voor alles, dus bring it on!

Catering

Geen enkel feest is compleet zonder een lekker hapje. Het kan soms echter een heel gedoe zijn om een goede cateraar te vinden. Je moet er snel bij zijn, want de meeste cateraars zijn al vroeg volboekt. Popup-uitjes helpt je veel stress te vermijden. We hebben namelijk heel wat contacten met de allerbeste cateraars uit de buurt. Zo is het mogelijk om vrij last-minute nog een cateraar te vinden voor jouw feest. Daarnaast zorgen we er ook voor dat de catering wordt aangepast aan de stijl van jouw feest. Of je nu een foodtruck, hippe bar of walking dinner verkiest: het kan allemaal geregeld worden.

Entertainment

Ook zeer belangrijk op een feest: entertainment. Onder entertainment valt uiteraard de muziek, maar ook het showgehalte en de activiteiten. Voor ons is entertainment vanzelfsprekend: jarenlang hebben we namelijk ervaring met het organiseren van spelshows. Bij deze spelshows moeten de werknemers als team quizvragen oplossen en activiteiten tot een goed einde brengen. Als dat geen entertainment is! Ook helpen we graag met het opstellen van een afspeellijst, het boeken van een DJ of het inhuren van een band. We zorgen ervoor dat je bedrijfsfeestje onvergetelijk wordt!

Praktische zaken

Uiteraard is een feest organiseren meer dan alleen een locatie, cateraar, entertainment en muziek uitzoeken. Er komen ook heel wat praktische zaken bij kijken. Potentiële buren op de hoogte brengen van het feest bijvoorbeeld, of uitnodigingen maken en versturen. Ook belangrijk: zorgen voor sanitair en een bewaakte garderobe, waar de gasten hun jassen kunnen achterlaten. Daarnaast is het ook verstandig om te denken aan een EHBO-post, want een ongeluk schuilt uiteraard in een klein hoekje. En last but not least: de financiële kant mag ook zeker niet uit het oog verloren worden. Het zijn deze zaken die de organisator vaak slapeloze nachten bezorgen. Geen nood, ook al deze taken kunnen we uit handen nemen! Samen met jou bekijken we wat jouw totale budget is en waar we rekening mee moeten houden. Bij alle stappen van het organiseren betrekken we jou: zo sta je nooit voor onverwachte of onaangename verrassingen! Kortom: wil je graag een personeelsfeest organiseren om jouw werknemers te bedanken voor hun inzet? Zoek dan niet verder. Popup-uitjes zorgt ervoor dat jouw feest tot in de puntjes verzorgd wordt! Zo kan je zelf zonder stress genieten van een knallend feest. Heb je interesse of heb je nog enkele vragen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Ben je benieuwd wat het bedrijfsfeest je zal kosten? Vraag geheel vrijblijvend een offerte aan via onze website.